Zwroty i reklamacje

PROCEDURA

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania poniżej) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, danych dotyczących oryginalnej transakcji zakupu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu.
Składając reklamację proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu fiskalnego lub faktury zakupu.

3. Wysyłka.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Focz Design Karol Niezgoda
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1.
42-218 Częstochowa

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na mój adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Focz Design Karol Niezgoda
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1.
42-218 Częstochowa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami koniecznie dołącz wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi klient.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

***

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
(kliknij).

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl